دسته‌بندی نشده

اسکوچیچ باید با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم



جهانبخش:از میزبانی مشهد تشکر می کنم/ آماده سازی برای جام جهانی از امروز آغاز می شود


مشهد-ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مردم مشهد و میزبانی…


  • سرمربی لبنان: از نتیجه بازی با ایران راضی هستم

    مشهد-ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فکر می کنم لازم است مقابل تیم های قوی بازی تدارکی داشته باشیم تا بتوانیم ابهامات و اشکالات را رفع کنیم.


    دراگان اسکوچیچ روز سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم ملی فوتبال لبنان در مشهد افزود: فدراسیون فوتبال دراین خصوص همراه ماست و کمک می کند تا این بازی های دوستانه را برگزار کنیم.


    وی گفت: در مورد روند آماده سازی تیم صحبت شد، اما باید ببینیم قرعه کشی ما در مرحله بعد چه می شود و خدا چه قرعه ای برای ما رقم می زند تا ما براساس تیم های هم گروه بازی های دوستانه‌ای را با کشورهای مشابه ترتیب دهیم.


    سرمربی تیم ملی گفت: من هم اکنون با صعود به جام جهانی انتظارت بالایی از تیم ملی دارم ما به صعود به جام جهانی کفایت نمی کنیم و تلاش داریم خود را ارتقا دهیم تا تیم بهتری بسازیم.


    اسکوچیچ افزود: سطح تیم ملی از لیگ برتر بالاتر است اما اگر باشگاه ها توقعات من را برآورده کنند، از جوان ترها در ترکیب تیم ملی استفاده می کنم.


    وی ادامه داد: دو سال درحال بررسی لیگ فوتبال ایران هستم اما نتوانسته ام بازیکنانی از دل لیگ بیرون بکشیم چرا که سطح تیم ملی از لیگ بالاتر است.


    اسکوچیچ گفت: از باشگاه ها و  مربیان ایران انتظار دارم بازیکنان خود را بهتر آماده کنند تا بتوانم بهتر ایده خود را به آنان منتقل کنم.


    وی گفت: تحقق این مهم مستلزم آن است که ارتباط و تعامل مستقیمی بین من و مربیان برقرار شود تا بازیکنان در لیگ فوتبال ایران بهتر آماده شوند.


    وی همچین گفت: در این بازی به حریف شانسی برای خودنمایی ندادیم و کیفیت خود رابه آنان نشان دادیم لذا عملکرد بهتر تیم به خصوص در نیمه دوم را شاهد بودیم، امیدوارم ، مردم و تماشاگرها از این بازی راضی باشند.



    آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

  • Leave a Reply

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *