دسته‌بندی نشده

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه تاثیر گذارتر خواهد بود

  • استفاده از متن های کوتاه و کامل

متن ها را کوتاه بنویسید تا تاثیر گذار باشد البته سعی کنید از خوانایی ودر ک آن کم نشود

  • پیشنهادهای شگفت انگیز و مدت دار بدهید

با ارائه تخفیف های مناسب و در مدت زمان مشخص این موقعیت را در اختیار مشتری خود قرار می دهید تا بتواند در فرصت مناسب در مورد خرید محصولات و خدمات شما تصمیم گیری کند.

  • ارسال پیامک تبلیغاتی به بازار هدف

شما می توانید سامانه پیامکی خود را به گونه ای تنظیم کنید که تبلیغات شما را بر اساس شغل، جنس و کدپستی و محله تقسیم بندی کند و با تقسیم بندی پیامک به این شکل تبلیغات خود را به افرادی که در حرفه و تجارت شما مورد نظرتان هستند بفرستید.

تبلیغات موثر در فروش مناسب

امکاناتی که پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه وجود دارد

اما دلایلی که باعث می شود استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه توصیه شود امکاناتی است که در این سیستم پنهان شده است از جمله:

1-افزایش مشتری

با در اختیار داشتن پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه می توانید مخاطبان و مشتریان خود را بر اساس شهر، منطقه،محله، سن،جنسیت و شغل دسته بندی کنید

2- حفظ مشتری

با ایجاد یک دفترچه تلفن دائمی برای خود می توانید در زمان وشرایط مورد نظر خود پیامک های هدفمند برای مخاطبان ارسال کنید

  • 3- ارتباط با مشتری

با برگزاری آزمون و نظر سنجی در مورد خدمات خود از نظریات مشتریان خود مطلع خواهید شد. واین به بهتر شدن شرایط شما کمک می کند.

4- ارسال پیامک به صورت صوتی

می توانید با ایجاد پیامک های صوتی در شرایطی که پیام شما ارسال نمی شود مخاطبان خود را مطلع سازید

  • دسته بندی شرایط ارسال پیامک با پنل اس ام اس

این تقسیم بندی هم به شما و هم به مخاطبان کمک می کند تا نوع نیاز خود را از بین شرایط متفاوت خدمات شما انتخاب کنند. معمولا این تقسیم بندی ها به چهار بخش تقسیم می شود:

  • پیامک های معمولی
  • پیامک های شرکتی
  • پیامک های اقتصادی
  • پیامک های تجاری

نکته: برای ترغیب مشتریان به استفاده از پنل اس ام اس می توانید از تخفیف های مناسب برای جذب مشتریان خود استفاده کنید و امکان استفاده از خدمات آزمایشی نصب پنل و استفاده از مشاوره رایگان قبل از خرید را به آنها پیشنهاد دهید.

ارسال پیامک با سامانه پنل اس ام اس

ارسال پیامک تبلیغاتی، با پیشرفت تکنولوژی روش های تبلیغاتی نیز تغییرات ویژه ای داشته است.انتخاب روش موثر و مهم در تبلیغات از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. پیامک های تبلیغاتی در دنیای امروز جای تراکت ها را گرفته اند چرا که بازخورد مناسب تری نسبت به دیگر روش ها از سمت مشتریان داشته اند.

یکی از بهترین روش های تبلیغات در دنیای امروز روش ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. هزینه پایین سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی توجه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک را به خود جلب کرده است و همگی از این روش تبلیغاتی به عنوان یک روش موثر استفاده می کنند.روزانه پیامک های زیادی از سوی شرکت ها و تجارت های مختلف برای مردم فرستاده می شود. اما اگر بخواهیم تاثیر گذاری پیامک های تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم می توانیم آنها را در سه بخش مختلف تقسیم کنیم:

1-پیامک های معمولی

این نوع پیامک ها عمر زیادی ندارند و گاهی اوقات بدون خوانده شدن حذف می شوند و تاثیرگذاری و بازخورد مناسبی از سمت مخاطب ندارند.

2-پیامک های خاص

این پیامک ها توسط مخاطب خوانده می شود و در انتها حذف می شود اما این نوع نیز نمی تواند در جلب مشتریان تاثیر زیادی داشته باشد

3- پیامک های تبلیغاتی ویژه

این نوع پیامک هم خوانده می شود و هم اینکه در مخاطب آن را در گوشه ای از تلفن خود برای روزهایی که شاید به آن نیاز پیدا کند نگه می دارد. اما اگر تا آن زمان با رقبای شما آشنا شود عملا شما بازار هدف خود را از دست داده اید.

ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید طوری انجام شود که مخاطب را وادار کند تصمیم خود را گرفته و دیدار و خرید از محصولات و خدمات شما را در برنامه کاری خود قرار دهد.با رعایت چند مورد ساده می توانید با خرید سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی موفقیت بزرگی در کسب و کار و جلب مشتری داشته باشید

تجارت موفق با ارسال پیامک تبلیغاتی

وب سرویس پیامک چه ویژگی هایی دارد

در فضای مجازی و اینترنت هر روز شگفتی های جدیدی به وقوع می پیوندد. همه ما تجربه خرید از طریق اینترنت را داریم. فروشگاههای اینترنتی برای جلب مشتری بیشتر و استفاده از خدماتی که آنها را سریعتر به مشتری وصل کند از ویژگی وب سرویس پیامک استفاده کردند.اما وب سرویس پیامک چیست؟ وب سرویس پیامک یک سامانه برای ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی به مشتریانی است که از یک فروشگاه اینترنتی خریداری می کنند. این سیستم پیامکی با دریافت اطلاعاتی مانند نام و شماره تلفن و آدرس مشتری که در هنگام خرید در سیستم وارد می کند یک لیست برای خود می سازد و از این لیست برای اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کند.از آنجا که این سیستم تحت وب کار می کند به آن وب سرویس پیامک می گویند.

دلیل استفاده از وب سرویس پیامک چیست

استفاده از وب سرویس ها به دلیل اینکه باعث ایجاد یک ارتباط هوشمند و دو طرفه با کاربران می شود دارای اهمیت می باشد.اطلاعات مورد نیاز شما از سیستم استخراج می شود و از طریق پیامک آنها را ارسال می کند. با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند دلفی، وی نت و زبان برنامه نویسی c می توانید با وب سرویس ها ارتباط برقرار کرده و شرایط ارسال پیامک خود را مدیریت کنید و در زمان و شرایطی که خودتان برنامه ریزی می کنید اقدام به ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه برای مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید. از موارد دیگری که مزیت های استفاده از این سرویس ها را نشان میدهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نرم افزارهای آموزشی

در این نوع نرم افزارها زمان و شرایط آزمون ها از طریق پیامک برای والدین و دانش آموزان ارسال می شود

2-نرم افزارهای سیستم نهفته و رصد کننده شرایط خاص برای ارسال پیامک

3-نرم افزارهای امنیتی

4- سیستم های تشخیص هویت

  • سیستم نظرسنجی و مسابقات
  • سیستم های عضو گیری و مدیریت کاربران

وب سرویس پیامک و دنیای تجارت

در ارسال پیامک تبلیغاتی چه کارهایی نباید انجام داد

1-در املاء کلمات اشتباه نکنید

2-طراحی نکردن متن به صورت لاتین

3-ارسال پیامک با لحن مودبانه و محترمانه

4-از کلماتی مانند بهترین، معتبرترین و تنهاترین و اولین استفاده کنید

5- از آدرس سایت های طولانی استفاده نکنید

  • پنل ارسال پیامک تبلیغاتی خود را به گونه ای تنظیم کنید که بعد از ساعت 8 شب و یا در صبح خیلی زود پیامک تبلیغاتی ارسال نکند چون این موارد خود اثر منفی بر جذب مشتری دارد.
  • از شماره های ایرانسل،همراه اول و رایتل پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید

برای استفاده مناسب از پنل اس ام اس چه نکاتی را باید رعایت کرد

پنل اس ام اس، پیشرفت تکنولوژی را را برای انجام بسیاری از کارها آسان و راحت کرد. در سالهای گذشته اگر قرار بود شرکتی کسب و کار خود را معرفی کند باید از روش های حضوری و یا تلفنی استفاده می کرد که این کار هزینه بسیاری برای صاحب شرکت بدنبال داشت. این شرایط فقط مخصوص معرفی شرکت نبود بلکه اطلاع رسانی یک موضوع مهم هم به همین اندازه وقت گیر بود.با بوجود آمدن شرایط ارسال پیامک ها به تعداد انبوه برای کاربران و مخاطبان زیاد این مشکل برطرف شد.

کافی است با خریدپنل اس ام اس در هر زمان ومکان و شرایطی اقدام به ارسال مطالب برای مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید.در حقیقت شما با در اختیار داشتن سامانه ارسال پیامک یا پنل اس ام اس یک ابزار بسیار حرفه ای برای جذب مشتری برای کسب و کار خود دارید. با در اختیار داشتن این سیستم می توانید یک ارتباط محکم و پایدار با مشتری خود برقرار کنید و با برخورداری از نظرات آنها به ارائه خدمات بهتر برسید. با مجهز شدن وب سایت و سیستم خود به پنل اس ام اس می توانید در کمتر از یک دقیقه تمام آنچه مشتری شما در انتظار آن است در اختیار آنها قرار دهید.

ارسال پیامک به بلک لیست چگونه امکانپذیر است

شاید بسیار پیش آمده باشد که به دلیل ارسال پیامک های بی موقع و تکراری سیستم دریافت پیامک خود را غیر فعال کنید. در اینحالت شماره شما در مخابرات در لیستی قرار می گیرد که ارسال پیامک به آن محدود و گاهی اوقات ممنوع می شود. برای بسیاری از تجارت ها این شماره های موجود در بلک لیست مخابرات بازار هدف می باشند و می توانند با سرمایه گذاری و اطلاع رسانی به موقع خدمات خود به آنها مخاطبان ماندگاری را برای محصولات و خدمات خود جذب کنند.از آنجا که ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات با شماره های عمومی امکانپذیر نمی باشد از مسیرهای دیگری برای بدست آوردن مخاطبان خود برای ارسال پیامک باید استفاده کنید از جمله:

  • خدماتی کردن خطوط اختصاصی خود برای ارسال پیامک به بلک لیست

با تبدیل شماره اختصاصی یک شرکت حقوقی که دارای شماره ثبت،کد ملی و شناسه می باشد می توانید خط خود را اختصاصی کنید و با دسترسی به لیست سیاه مخابرات پیامک های خدماتی خود را ارسال کنید. نکته مورد توجه اینست که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

  • ارسال پیامک خدمات عمومی

در این شرایط شما می توانید یک شماره اختصاصی تهیه کرده و از آن برای ارسال پیامک خدمات خود استفاده کنید. توجه کنید که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.ارسال پیامک به بلک لیست در این نوع ارسال پیامک هم برای مشتری حقیقی و هم مشتری حقوقی امکانپذیر می باشد.

 

مزایای دیگر خرید پنل اس ام اس

  • بانک اطلاعات و خدمات به روز رسانی شده در اختیار شما قرار دارد
  • امکان اتصال وب سایت و اپلیکیشن به سامانه ارسال پیامک در صورت نیاز وجود دارد

امکان استفاده از خطوط پشتیبان دیگر برای ارسال پیامک در کنار خطوط اصلی ارسال که در اختیار شما قرار داد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *