دسته‌بندی نشده

واکنش گروه های فلسطینی به شهادت سید حسن نصرالله

در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت،‌ گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه شهادت سید مقاومت را تسلیت گفتند.


به گزارش ایسنا، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد رهبری کمیته‌های مقاومت فلسطین و تیپ «الناصر صلاح‌الدین» شاخه نظامی آن با اندوه، درد و نیز با غرور و افتخار زیاد شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در عملیات ترور ناجوانمردانه، خائنانه و کینه‌توزانه رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی شهر بیروت را تسلیت می‌گوید.


در این بیانیه همچنین آمده است: این ضایعه را به ملت بزرگ لبنان و قهرمانان مقاومت اسلامی در حزب‌الله و همه تشکیلات، رهبران و مجاهدان آن تسلیت عرض می‌کنیم.


در بیانیه مذکور همچنین آمده است: ترورها و تاریخ مبارزه طولانی ما با جنایت‌ها، تروریسم و ​​نسل‌کشی صهیونیست‌ها اثبات کرده‌اند که نبردها راهی به جایی نمی‌برند و پیروزی‌های استراتژیکی را محقق نمی‌کنند بلکه تأثیرات نامطلوبی بر روح، ذهن و اراده مردم دارند.


در این بیانیه آمده است: شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله مؤید درستی راه، درستی رویکرد، عمق تعلق و همبستگی، آمادگی بالا برای بذل و بخشش و جانفشانی و همگام بودن گفتار با عمل است. رهبر شهید، دبیرکل حزب الله راهگشای همه رهروان راه قدس، راه سربلندی و کرامت امت اسلامی بوده و طرح و ایده مقاومت انقلابی او چراغ راه ما و فرزندان امت تا زمان پیروزی قطعی و نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود.


جنبش فتح


از سوی دیگر، جنبش فتح نیز با صدور بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.


جنبش فتح اعلام کرد: ما سوگوار سید حسن نصرالله هستیم که در نتیجه حمله بزدلانه صهیونیست‌ها توسط دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.


جبهه مردمی برای آزادی فلسطین


جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: ما با رهبر شهید و همه مبارزان آزاده مقاومت عهد می‌بندیم که پاسخ این جنایت صهیونیست‌ها به اندازه خود جنایت خواهد بود.


گردان‌های شهداء الاقصی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان، شهید راه قدس را تسلیت می‌گوییم. سید نصرالله پس از فداکاری و جانفشانی‌های زیاد در راه آزادی فلسطین، قدس و مقدسات آن، به شهادت رسید. او دارای مواضع شریفی در راستای حمایت از مردم و مقاومت ما در همه جبهه‌ها و زمان‌ها بود.


در این بیانیه همچنین آمده است: ما مجددا بر عهد و وفاداری خود تا زمان آزادی تاکید می‌کنیم.


جنبش آزادگان نیز اعلام کرد: شهادت سید حسن نصرالله رهبر بزرگ اسلام و ستون مستحکم محور مقاومت را تسلیت می‌گوییم. ما به یاران سید حسن نصرالله در راه قدس و مقاومت برای ادامه راه او اعتماد داریم. پاسخ و بازخواست به این گستاخی و اقدامات قلدرمآبانه اشغالگران و دولت اشغالگر و فاشیست دردناک‌تر و وحشتناک‌تر خواهد بود.


در همین رابطه، جنبش مجاهدین فلسطین نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و اعلام کرد: ما بر همبستگی و ایستادگی خود در کنار برادران مجاهد در حزب الله و مردم لبنان در سایه این فاجعه بزرگ تاکید می‌کنیم.


جهاد اسلامی فلسطین

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *