دسته‌بندی نشده

جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای پیشرفت کشور به کار گرفته است.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور به کار بسته است.

وی خدمات جهاددانشگاهی را در کشور بی بدیل و چشمگیر عنوان کرد و گفت : در بخش فناوری های نوین هر روز شاهد تبلور اندیشه ها، اختراعات و اکتشافات نیروهای زبده ،انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی هستیم.

نجف زاده موسسه رویان را از یادگاران ارزشمند جهاددانشگاهی اعلام کرد و گفت: در این حوزه خدمات بسیاری به کشور شده و این همان نتیجه اعتماد به نسل جوان انقلابی بود که به ثمر نشست و نشان داد جهاددانشگاهی جزو برترین ها در زمینه نانو و درمان ناباروی است.

این نماینده مجلس لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی را در بخش پژوهشی و فرهنگی نیز خواستار شد و گفت : در بخش های فرهنگی خبرگزاری های ایسنا و ایکنا خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه رسانه ای ،علمی ،فرهنگی ،اقتصادی، سیاسی و مذهبی کشور ارائه می دهند و این یعنی کارایی و انقلاب فرهنگی با جهاددانشگاهی اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات و دستاوردهای بیشتر و بهتر با هزینه های کمتر به کشور جزو اقدامات جهادی جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: نیروهای متخصص و جهادی این نهاد انقلابی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم و کشور و نظام داشته اند و قدردان این خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی باشیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *