دسته‌بندی نشده

محصولات ایران خودرو

مشارکت در برنامه های فروش اقساطی به ایران خودرو

قدمت ماشین

برای خرید با کیفیت ترین خودروهای تولید شده توسط ایران خودرو ، سه راه پیش روی شماست.

محصولات ایران خودرو را از کارخانه بخرید

ابتدا منتظر بمانید تا این شرکت خودروسازی محصولات خود را در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو عرضه کند و با ثبت نام در طرح ها منتظر نتیجه قرعه کشی باشید.

درست است ، این می تواند دور زده شود – اما اگر شما یک تکنسین نیستید که می دانید چه می کند ، این کار را نمی کنید. زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید ظرف شش ماه تا یک سال آینده در قرعه کشی برنده شوید.

معمولاً تعداد خودروهای ارائه شده در برنامه های تغییر زمان برنامه ایران خودرو پاسخگوی نیازهای داوطلبان نیست. بنابراین برای شرکت در پروژه ها باید مدت زیادی منتظر بمانید و سپس باید منتظر بمانید تا خودرو به شما تحویل داده شود. اگر تحویل فوری برای شما مهم است ، دور این روش را خط بکشید.

محصولات ایران خودرو را از شرکت های لیزینگ بخرید

بسیاری از مردم فریب تبلیغات رنگی و لعاب دار شرکت های لیزینگ را می خورند و معتقدند با مشارکت در برنامه های زمان بندی مجدد ایران خودرو ، می توانند در مدت زمان کوتاه تری خودروی مورد نظر را تهیه کنند.

اما واقعیت این است که بسیاری از این شرکت ها سابقه کوتاهی دارند و در بازار خودرو چندان شناخته شده نیستند. آنها حتی سابقه معاملات موفق را ندارند و اگر خوش شانس باشید که پس از دریافت پیش پرداخت جمع آوری و ترک نمی کنند ، اغلب تعهدات خود را انجام نمی دهند و خبری از تحویل فوری و خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت و موارد مشابه

با توجه به اینکه پس اندازهای اندک بخش قابل توجهی از مردم در کشور ما با سختی زیاد و کار سخت بدست آمده است ، پذیرفتن ریسک تجارت با چنین شرکت هایی منطقی نیست.

خرید موقت ایران هودرو از مجموعه های مشهور

برخی از شرکتها هستند که برنامه فروش اقساطی ایران خودرو را در حالی ارائه می دهند که سالها در بازار خودرو فعال بوده اند و شهرت قابل قبولی در بین مشتریان کسب کرده اند.

چنین مجموعه هایی هرگز تاریخ خود را با شکستن وعده ها و نادیده گرفتن تعهدات خراب نمی کنند ، برعکس ، آنها سعی می کنند با ارائه خدمات مختلف مشتریان خود را وفادار نگه دارند.

این گروه ها تمام معاملات خود را در چارچوب قانونی انجام می دهند و هیچگونه سود شخصی به طرح های مشارکت اضافه نمی کنند.

سایا خودرو از آن دسته شرکت هایی است که ایران خودرو را به صورت اقساطی با شرایط ویژه به فروش رسانده است.

بهترین خودروهای ساخت ایران کدامند؟

قدمت ماشین

به جرات می توان گفت هیچ یک از محصولات ایران خودرو از مشتریان راضی نیستند ، اما طبیعی است که برخی از محصولات به دلیل ظاهر جذاب ، محدوده قیمت مناسب و قدرت فنی بالا بهتر از سایرین به فروش می رسند. در زیر تعدادی از بهترین خودروهایی را که می توان از سیا خودرو در طی برنامه های زمان بندی مجدد ایران خودرو خریداری کرد ، ارائه می دهیم:

پژو 206 تیپ 2

206 تیپ 2 خانواده محبوب پژو فرانسوی است که سالهاست در جاده های ایران حضور دارد و هنوز طرفدارانی دارد. ایمنی مطلوب ، همراه با ظاهر جذاب و قابلیت های فنی مناسب ، باعث شد 206 برنامه فروش همچنان مورد استقبال قرار گیرد. 206 تیپ 2 در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد و از آنجا که ده ها سال است که در جاده امتحان کرده و به راحتی قابل تعمیر است ، این یکی از مهمترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند خودرو بخرند. برای خرید 206 تیپ 2 می توانید از طرح های خرید خودرو سایا خودرو استفاده کنید.

دنا پلاس

دنا پلاس یکی از بهترین خودروهای تولید داخل است که در رده قیمتی خود با بسیاری از خودروها با کیفیت وارداتی برابری می کند.

رانندگی قدرتمند ، کیفیت کار ، ایمنی خوب ، کیسه های هوای جانبی ، ظاهر مدرن ، سانروف برقی و تجهیزات راحتی مناسب را باید از مزایای Denaplus دانست.

با شرکت در برنامه زمانبندی مجدد ایران خودرو ارائه شده توسط سیا خودرو ، یکی از بهترین خودروهای ایران را دریافت کنید.

پژو 2008

به گفته بسیاری از کارشناسان خودرو ، پژو 2008 با کیفیت ترین خودروهای خانگی است.

کراس اوور زیبا ساخت ایران ، خودرو اولین و تنها خودرویی است که موفق به کسب 5 ستاره برای ایمنی شده است و از این نظر یکی از جدیدترین جاده های ایران است.

پژو 2008 عناوین با بالاترین کیفیت ، ایمن ترین ، فنی ترین و زیباترین شاسی ساخت ایران را با تفاوت فاحش با سایر رقبا کسب کرد. برای خرید شیر ترکیبی ایرانی-فرانسوی می توانید از طرح های خرید اقساطی خودروسایا خودرو استفاده کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *