دسته‌بندی نشده

طرز تهیه دسر فوری تابستانی

بیشتر دسرها مواد و ترکیبات زیادی دارند که باعث پر هزینه شدن آن ها می‌شود. اما اینجا طرز تهیه دسری را آموزش می‌بینید که تنها با دو قلم موادی که در خانه دارید می‌توانید آن را آماده کنید.


گروه ایرنا زندگی – بیشتر دسرها مواد و ترکیبات زیادی دارند که باعث پر هزینه شدن آن ها می‌شود. اما اینجا طرز تهیه دسری را آموزش می‌بینید که تنها با دو قلم موادی که در خانه دارید می‌توانید آن را آماده کنید. دسر ژله خامه‌ای با وجود سادگی فوت و فن های جزئی دارد که توجه به آن ها می تواند تجربه ای دلچسب از آماده کردن یک میان وعده دلچسب خانگی به شما بدهد.


*** مواد لازم 


پودر ژله  یک بسته


خامه صبحانه یا خامه قنادی  یک بسته متوسط


طرز تهیه دسر فوری تابستانی


***طرز تهیه


یک بسته پودر ژله با هر طعمی که دوست دارید را در آب جوش حل کنید. پودر ژله توت فرنگی، آناناس و طالبی برای این دسر مناسب تر هستند. وقتی که پودر ژله رقیق و کمی سرد شد آن را در مخلوط کن بریزید. بلافاصله خامه سفید را به آن اضافه کرده و با درجه تند مخلوط کنید. به یاد داشته باشید که مایع داغ ژله ظاهری بریده بریده به خامه می‌دهد. پس این مایع را با دمای مناسب و ولرم شده با خامه مخلوط کنید. ظرف مورد نظرتان را چرب کنید و مواد داخل مخلوط کن را در آن بریزید. 2 ساعت داخل یخچال بگذارید. بعد از این که مواد به خوبی سفت و حالت دار شد به آرامی آن را به قطعات کوچک تر و به شکل مربعی برش بزنید. روی این دسر خوشمزه را می توانید با پودر کاکائو، سس شکلات، ترافل شکلاتی و پودر پسته تزیین کنید. اگر دوست دارید دسر شیرین تری داشته باشید حتما همراه با خامه مقداری خامه قنادی و مقداری بستننی وانیلی سفید در این دسر استفاده کنید. نوش جان.



Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *