دسته‌بندی نشده

گروه های مقاومت فلسطین شمشیر قدس در غلاف نرفته است

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان، اعلام کردند شمشیر قدس همچنان در غلاف نرفته است.


به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که اجازه رژیم صهیونیستی به گروه‌های صهیونیستی افراطی به برگزاری مراسم‌های تلمودی در مسجد الاقصی اقدامی خطرناک است که نشان‌دهنده تخطی از اصول و ارزش‌های ما و تحریک احساسات ملت فلسطین است.


گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین به رژیم صهیونیستی در مورد درخواست‌ها برای تخریب قبه الصخره و ساخت معبد موهوم هشدار دادند.


مقاومت فلسطین تاکید کرده است که دعوت به تخریب قبه الصخره آتشفشان خشم فلسطینیان و همچنین کشورهای اسلامی و عربی را منفجر خواهد کرد.


گروه‌های فلسطینی همچنین خواستار گسترش و تشدید تظاهرات و بسیج عمومی در دفاع از مسجد الاقصی، مقدسات و ضرورت بسیج افکار عمومی برای خنثی کردن این توطئه‌های شوم شد.


مقاومت فلسطین در بیانیه خود رژیم صهیونیستی را مسئول کامل عواقب تخریب بخش‌هایی از پلکان تاریخی مسجد ابراهیمی در الخلیل دانستند که در راستای اقدامات جنایتکارانه یهودی سازی و حمله آشکار به مقدسات فلسطین است.


در پایان این بیانیه آمده است: ما تاکید می‌کنیم که همیشه برای واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌بریم.


پیش از این نیز جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که اصرار اشغالگران و کادر رهبری رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز راهپیمای پرچم برای شهرک‌نشینان ریختن نفت بر روی آتش است و پیامدهای آن در زمینه تشدید تنش‌ها بر عهده رژیم صهیونیستی است.


مسیر این راهپیمایی از باب العامود عبور کرده و پس از طی کردن محله مسلمانان در قدس به دیوار براق می‌رسد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *