دسته‌بندی نشده

تبیین فرصت های شغلی حوزه بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران

با هدف تبیین فرصت‌های شغلی برای فعالان و دانشجویان حوزه‌های مرتبط با بیوتکنولوژی، نشست تخصصی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا، با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته زیست‌فناوری با فرصت‌های شغلی و کارآفرینی، نشست تخصصی با عنوان «مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری»، روز چهارشنبه ۸ آذر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


این نشست به روشن شدن مسیر شغلی این رشته و همچنین مسائل کارآفرینی در آن می‌پردازد تا دوستداران و محصلان این رشته بتوانند با دید بازتر و روشن‌تری به انتخاب مسیر آینده خود بپردازند.


بیوتکنولوژی از فرآیندهای سلولی و زیست مولکولی برای توسعه فناوری‌ها و محصولاتی استفاده می‌کند که به بهبود زندگی و سلامت سیاره ما کمک می‌کند. ما بیش از ۶۰۰۰ سال است که از فرآیندهای بیولوژیکی میکروارگانیسم‌ها برای تولید محصولات غذایی مفید مانند نان و پنیر و حفظ محصولات لبنی استفاده کرده‌ایم.


مخاطب این نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان حوزه بیوتکنولوژی (زیست‌فناوری)، داروسازی، مهندسی شیمی، بیوشیمی، شیمی، زیست‌شناسی، بیولوژی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی، دانشجویان و دانش آموختگان در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی و ژنتیک گیاهی هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *