دسته‌بندی نشده

قطع برق ۸ دستگاه پرمصرف و ۱۷۰ مورد اخطاریه قطعی به ادارات پرمصرف

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از قطع برق هشت دستگاه اجرایی پرمصرف در سمنان از ابتدای اجرای طرح مدیریت بار در استان تاکنون، خبر داد و گفت: این قطعی به طور موقت انجام و به دستگاه ها تذکر داده شده است.


مهدی پاک طینت ۷ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی از ابتدای اجرای طرح مدیریت بار یعنی از ۱۶خردادماه در استان سمنان، با دقت مورد پایش قرار گرفت و در همین راستا اخطارهایی صادر و نسبت به قطع موقت برق برخی دستگاه های اجرایی اقدام شد.


وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات بر اساس مصوبه هیات وزیران باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند، در غیر این صورت پس از اخطار، با قطع برق مواجه می شوند.


وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۷۰ مورد اخطاریه قطعی برق برای ادارات پرمصرف استان سمنان صادر شده است، افزود: در صورت رعایت‌نشدن سقف مجاز مصرف توسط اداره‌های مشمول، ۲ مرتبه اخطاریه صادر و درصورت تکرار، برق اداره خاطی قطع می‌شود.


پاک طینت با تاکید بر اینکه از مجموع یک هزار و ۵۲۰ دستگاه اجرایی و سازمان دولتی موجود در استان سمنان ۷۵۵ مورد مجهز به کنتورهای هوشمند هستند که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، برق آنان از راه دور قطع می شود، افزود: ادارات فاقد کنتورهای هوشمند نیز به صورت مستمر توسط کمیته پایش رصد و بازرسی می شوند تا در صورت نادیده گرفتن میزان الگوی مصرف، اخطار و یا گزارش قطع به آنان داده شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *