دسته‌بندی نشده

پیش بینی درآمد ۸۰۴ میلیارد ریالی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران

مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه امسال درآمد ۸۰۴ میلیارد ریال در این مجموعه پیش بینی شده است، گفت: تلاش می‌شود علاوه بر تحصیل درآمدهای حاصل از مأموریت سازمانی در بحث ارائه خدمات معاینه فنی و تعمیرگاهی خودرو، تأمین منابع مالی جدید و ایجاد درآمد زایی نیز به جدیت پیگیری شود.


به گزارش ایسنا، نشست ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی، شادی مالکی مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و جمعی از مدیران دو مجموعه با هدف هم افزایی در شناسایی راهکارهای مناسب برای افزایش کارایی شرکت برگزار شد.


در این نشست شادی مالکی ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد سه ماهه شرکت ستاد معاینه فنی در سال جاری، افزود: ۲۹ درصد از درآمد مصوب سال ۱۴۰۲ از محل منابع داخلی طی سه ماه اول سال جاری محقق شده و درآمد حاصل از سه دوازدهم بودجه مصوب ۱۷ درصد بیشتر بوده است.


وی در خصوص پوشش زیان انباشته سنوات گذشته شرکت اظهار کرد: شرکت ستاد معاینه فنی با توجه به تبعیت از قانون تجارت بایستی از دو منظر اقتصادی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.این شرکت به عنوان یک مجموعه خدمت رسان شهری وظیفه اجتماعی خود را از لحاظ حفظ جان و سلامت شهر و شهروندان انجام می دهد و به قطعیت از لحاظ اقتصادی نیز با توجه به ظرفیت در اختیار بایستی دارای سود دهی لازم باشد.


به گفته مالکی، با توجه به اینکه نرخ معاینه فنی توسط دولت تعیین می شود و افزایش نرخ معاینه فنی متناسب با هزینه‌ها نیست، این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی و برهم خوردن توازن درآمد و هزینه شده است که خوشبختانه بنابر تدبیر مدیریت شهری و رهنمودهای ارائه شده توسط اداره کل امور مجامع در خصوص توسعه کسب و کار و استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی جهت ایجاد درآمدهای جدید، به زودی این مسئله مرتفع خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *