دسته‌بندی نشده

دستور وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مردم بندرگز

گرگان- ایرنا – همزمان با شانزدهمین سفر استانی هیات دولت به استان گلستان وزیر جهادکشاورزی به عنوان نماینده آیت الله رییسی با مردم بندرگز دیدار و دستور لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا،  تعدادی از اقشار مختلف مردم بندرگز امروز جمعه با سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند .


 وزیر جهادکشاورزی در ادامه برنامه های سفر استانی به گلستان ،با خانواده شهید تقی ملکی دیدار و از خانواده این شهید بندرگزی دلجویی کرد.
بازدید از مجتمع نیمه تمام فرهنگی و هنری شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز دیگر برنامه وزیر جهاد کشاورزی در غرب گلستان بود.


شهرستان بندرگز درغرب استان گلستان ودر ۴۲ کیلومتری گرگان قرار دارد. و شغل اغلب مردم این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی کشاورزی و دامپروری است.


 رییس جمهور صبح امروز به همراهی شماری از اعضای هیات دولت در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.


دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.
آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *