دسته‌بندی نشده

شرکت پژوهشهای صنعتی پیروز

شرکت پژوهشهای صنعتی پیروز نماینده انحصاری و دفتر رسمی کمپانی سوئیسی Swiss MediTec در ایران و خاورمیانه میباشد که در شاخه دندانپزشکی، در حوزه واردات ،توزیع ،تولید و صادرات مواد دندانپزشکی فعالیت میکند.

که میتوان به مواردی چون اسید اچ، کامپوزیت، گلاس آینومر ، بلیچینگ ،باندینگ، خمیر پالیش، گلیز و… اشاره نمود که با بالاترین کیفیت و با پشتوانه و بکارگیری علم و فناوری و تجهیزات و ماشین آلات بروز و پیشرفته دنیا تولیدات خود را در بازار جهانی عرضه نموده است.

گلیز کامپوزیت کاربردهایی چون ایجاد سطحی شفاف و طبیعی برای دندانها و کامپوزیت ها و بعنوان یک ماده محفوظ کننده گلاس آینومر ها و ترمیم های دندانی میباشند.

گلیز کمپانی Swiss MediTec یک ماده شفاف بوده که کاربردهایی چون ایجاد سطحی شفاف و طبیعی دندان و کلمپوزیت ها،ترمیم شفافیت دندانها و کامپوزیت های آسیب دیده،محافظت کراون،گلاس آینومر و کامپوزیت،لایه محافظ بین ترمیم و سطح دندان،ممانعت از انتشار رطوبت گلاس آینومر ها و بسیاری کاربرد های دیگر بوده که دارای حداقل ضخامت موجود در سطح میباشد و باعث دوام طولانی مدت آن شده و حداقل لایه های مهار اکسیژنی را ایجاد میکند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *